Thursday, December 31, 2009

First Day at Work !!


Alrighty then, hmmm how should I start this. Well, my first day of work is some sort of like terus kena campak ke dalam battlefield. U'll see wat I mean later, hee. First I went to the food counter sebab nak tanya position aku kat neh. Sampai2 jew he ask me..

Concession eh? Concession eh?

I was like what the ..!! heck apa la concession tuu ? recession kot ...blur2 teramat

Then he bring me to the office to Punch In ( yeah my first punch card ! )
Afterwards we went back to the Con-ces-sion. I pun apa lagi I greeted them all with a smile <--DIMPLE2. Selesai sudah my supervisor a.k.a Afifi a.k.a KAKA a.k.a SIR ask Izuwan ( the guy yang tolong punch in tuu ) to show me the basics.

THEN!!!! terus I had to go layan customer dengan masih blur2nya . Like battlefield laa. hee

Nwayss heres a bit of biodata bout my seniors

  • Izuwan ~ very funny guy. and sometimes cam kerek jew. ada gaya2 from spanish....basuh jadi basulllllll.
  • Azim ~ First senior I have to backup. Mula2 pk dia abg rupa2nya Form 4 jew. He's a joker.hee
  • Fahim ~ Senior yang paling cam matang sekali. Committed giler kat keje r. But cool jew.
  • Shahril ~ People call him "Panjang" . I guess u can know why. Senior paling tenang skali. Walaupun rmi customer muka relaks jew.
  • Asri ~ haha this one cam sengal jew. Mula2 nk kenal tuu muka gangster jew. Salu gak buli aku first day. Cth , weh! backup la ! . Last2 abang ni cool jew. Saje nk testing aku kan. hee
  • Afiqah ~ Gf Izuwan. Time2 xda customer dating jap la gak dorang tuu. ahakss. Cumel gak r. AGAIN!! mula2 pk kakak rupanya Form 4 gak. cehh
  • Al-Hafiz ~ Popper and Hotspotter. Muka cam alim. hee
  • Badri ~ Popper fulltime kot. Badan dia mmg tough. Tapi x ganas. hee
  • Sabarina ~ People call her SABA. And it suits her cuz dia pun cakap cam orang sabah. haha. seyesly
  • KAKAK ~ This one I didn't catch her name. Tapi memang caring doe akk ni. Siap panggil aku cumel agi. hee
  • Tiqa , Fifa, Ferina, Zati ~ My seniors yang most people already know. So no further intro needed . haha ;p
Orite ! ni la antara seniors yg aku kenal time first day ni. More to come, obviously. In a way I came back home feeling EXHAUSTED GILER !!!!!!!!! but i guess thats part of the experience kan. K gahh .


hehehe..heres a photo I sempat took after punching out..yeah Dimples !!


^_^""~~





No comments:

Post a Comment